Make you're choise.

Hejhej!
Igår var jag ute med båten hela dagen, träffade massor av våran familjskompisar, det var trevligt faktist.
På kvällen var jag ute i Ekerö hemma hos Tommy. Det var väl ingen höjdarkväll, fast jag träffade galet sköna killar ifrån Göteborg nere vid Ekerökanalen hehe :)
Jag kom hem vid ca 02:00 igår så idag har jag bara legat och slappat hela dagen, skönt!
Imorgon ska jag åka till ekerö så att jag är där vid 13:00, tänkte att jag skulle sola lite med Angelica &Yoshi och bara ha det riktigt mys!
Men men nu ligger jag och kollar på Saw 3, kände att jag bara ville skriva några rader innan jag ska logga ut från datan!
Kramen Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0