Movietime med mamá! :)

Tjenixen igen! Nu har det blivit kväll.
Idag har jag varit i Stingsen och shoppat, det gick väl inte något vidare bra men lite kläder hittade jag iallafall!
Köpte typ bara några tröjor och av mamma fick jag ett jättefint halsband, TACK!<3
När vi var på väg hem stannade vi till och hyrde tre st filmer som vi tänkte kolla på.
Jag valde en av Halloween filmerna som jag precis har sett en bit på.. Men eftersom att mamma ska upp och jobba imorgon och ska lägga sig tidigare så ska jag kolla klart på den senare.
Nu ska vi sätta oss i soffan och kolla på antingen Wallander tror jag det var? Eller på nån annan svensk film.
Senare ska Pablo komma också och sova över, fast som vanligt är han typ fett seg så vi ska börja kolla på en film!
Aja jag skriver imorgon igen, ha en superkväll alla! Kramen Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0