Nu är vi på rätt väg igen..!



Aloha!
Nu har det blivit kväll.. Dagen har varit slapp och trevlig!
Imorse vaknade jag först kl 06:00 och gick ut med Yoshi så han skulle få kissa lite, efter det gick jag och la mig några timmar igen till klockan 10..
När det började bli lunchdags åkte jag in till stan för att äta med mamma. Yoshi följde såklart med! Maten vi åt blev en supergod macka från sandýs.
Egentligen skulle jag bara åka in till stan för att handla piercingar, men jag kände att jag och mamma behövde prata lite..
Nu känns det som att vi är på rätt väg, så det är toppen!
Efter att jag varit i stan så skulle jag pierca kinderna, som i LA ink -Pixie- där har så och det tycker jag är supersnyggt!
Det vart absolut inte snyggt på mig så nu har jag tagit bort dom igen haha!
Nu på kvällen har jag kollar film, käkat middag och gjort kycklingsallad till lunch imorgon.
I Lördags vart det fest i Närlunda igen, jag hade galet kul! På dagen så var jag i Stenhamra och jobbade några timmar på Restaurangen, jag trivs och det är jäkligt roligt att jobba där..Fast just i Lördags vart det ganska stressigt eftersom att kocken tydligen var ledig och alla andra servitriser så jag fick pringa runt där själv och ta beställning&servera, men stress gillar jag så det var lugnt ändå.
Jag jobbade till kl 20:00 då jag mötte malin vid restaurangen, så gick vi hem till mig. Jag hade typ 20 minuter på mig att duscha, tag på mig kläder och sminka mig.. Men det gick! Jag hade en superkväll, tycker det är skitkul att träffa dom som man inte har träffat på länge, I like!
Igår Låg jag väll mest och sov hela dagen, kom ju hem ganska sent efter Lördagskvällen.. Så mycket gjort blev det inte igår utan bara att slappa!
Nu tänkte jag gå och kolla på lite film och bara tadet lugnt, Nella ringde mig och ville träffas, fast jag har lovat mammsen att vara hemma lite mer.. Men imorgon ska jag nog åka med henne till stan eller något sånt.
Slut för mig, nu blir det film&mys med hundarna!
Kramen hadet toppen, Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0