29 December 2009

Tjenamorsen!
Var några dagar sen jag skrev menmen..
Igår var jag iallafall i stenhamra hos mike, sen drog vi till mig och bada jacuttzi, resten av kvällen är glömd!
Innan jag drog dit så var Milou här, vi satt och flätade och kollade på Alice i underlandet, JAG VET så underbart! :D
Imorgon kommer hon hit igen så ska vi leka fläta klart hennes hår osv :) 
Inatt sov jag hos min pappa i Stenhamra, men på morgonen vid 09:00 ville jag bara hem igen! Så jag tog en buss hem runt halv 10-10. När jag kom ttillbaka till Ängby så kollade jag lite tv sen sov några timmar på dagen, skönt!
Jajja nu ska jag slänga mig i sängen, har suttit och spelat en del på spigo:D Sen har jag laddat ner några sköna filmer som jag tänkte sitta och glo på med hundarna i sängen, myysspyss:D
KRAM Erica.
http://litentanta.blogg.se/images/2008/blomma1_21279302.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0