Bror 20 år, grattis!

Hejhej!
Idag har jag jobbat på ganska bra faktist.. Orkade dock inte vara på jobbet ändatill 3 så jag drog vid 20 över 2 typ.. Men jag hade varit duktig idag så det var lugnt:)
När jag kom hem slog jag in  mitt paket som jag skulle ge till daniel. Blandannat ett par snygga skor och chocklad. Han vart nog nöjd.. hoppas jag iallafall ^^ Bror min fyller ju 20 år.. Det är stort jö! ;)
Nu är farmor,farfar och pappa här, innan farmor och farfar kom så käkade vi lax med potatis, supergott! Sen när dom andra kom så käkade vi en skitgod tårta med hallon&vit chocklad mousse FYYY vad gott det var! :D
Är superdupertrött nu.. Har precis kommit ut ifrån en skön dusch och hoppat i sängkläderna! Snart börjar Paradise Hotell sen ska jag fasen sova! Hörs imorgon igen -Fredag- Lov- YES :D
KRAMEN Erica

http://pepparkakshuset.bloggsida.se/files/2009/04/hb.gif


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0