Halv 8 hos mig.

Aloha!
Har inte så mycket att berätta därför har jag inte skrivit så ofta senaste tiden men jag ska försöka lite bättre nu^^
På internet har jag hittat en sketroplig sida med spel och shitt som man kan vinna pengar på.. Så jag sprelar mycket där när jag inte har annat att göra haha :)
Idag blev det lite tjaffs på jobbet..Jag är ju en sån som alltid säger vad jag tycker osv så det gillar väll inte alla.. Memen fick ett sms idag från chefen då hon sa att hon ångrade sig.. Vi fårse hur det blir med morgondagen om jag stannar hemma då.. Hade tänkt det så dom fattar.. jajja skrev tillbaka ett långt mess så får se vad jag får för svar tillbaka!
Nu ska jag spela lite till sen kolla på Halv 8 hos mig. KramKram.

http://files.marianova.com/files/imagecache/normal/files/2884/c5a53c3eea4085e6c44f6024d75048b8.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0