Lördag kommit igång med bloggandet igen! Yes;)

Aloha!
Har verkligen inte pallat skriva på några dagar.-. Lite tråkigt men nu e jag igång igen! Mamma vart så ledsen när jag sa att jag har tröttnat på att blogga så jag ska försöka hålla igång! :)
Igång vart det utgång. Drog till Mike i Stenhamra och tog några öl och hade det trevligt. Passade då på att prata med pappa efter allt tjaffs och bråk som varit mellan oss.. till en början så gick det inte så vidare bra, men senare på natten så drog jag hemn till honom och sov istället för att ålka tillbaka till mamma i Ängby. Han var så snäll och kom och hämtade mig inatt så det var gulligt!
Igår vart det lite för mycket av det goda för mig (öl) så vi pratade mer idag. Han sa att han verkligen älskar mig osv så nu lägger jag all skit bakom mig och går vidare!
Mamma och bror min skulle åka till pappa idag och lämna min bror så då passade jag på att åka med mamma hem! Orkade verkligen inte sätta mig på en buss med världens huvudverk etc...
Idag sov jag till 3 på dagen vilket var fett skönt! Sen när jag kom hem till mamma igen har jag bara slappat sönder.. Var helt seg från gårdagen asså.. Så idag blir jag hemma med alla vovvarna och kolla på några filmer. Mamma ska ut idag så då blir hon mindre orolig när jag är hemma så hon inte behöver sitta och tänka på hur det går för mig om jag skulle vara ute..
Jajja i Torsdags sov Pablo över, det var ett tag sen man träffades själva så det var trevligt:)
Nu drar jag och kollar film i sängen igen! Hörss antingen lite senare eller imorgon om jag inte har hunnit somna ;D
Ha en superlördag! Och drick med måtta ;D

Zara

Snygga va?`Dom här godingarna köpte jag i Torsdags på Zara. Jag älskar dom! Sköna&annorlunda ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0