Måndag!

Aloha! Ja, jag vet att jag är kass på att skriva men har inte orkat.. Jajja nu är jag här igen iallafall!
I helgen vart det lite drag och slag, ganska kul kväll men ändå inte.. Fick en fet blåtira och tappade förmodligen min nya mobil jag fick förra veckan.. MYS!
Jajja allt löser sig tillslut!
Idag var jag på jobbet tills efter lunch.. Var inte så jätte pigg osv sen ville jag hem och fläta.. Igår tog jag ut mina rastaflätor och testade peruken igen.. Men det är absolut inte lika snyggt så idag gick jag och köpte nytt fläthår och sitter sysselsatt med det nu framför eva&adam :)
Nu ska jag upp och röka sen fortsätta med flätningen!
Det var en som ville jag skulle lägga upp bild på ögat haha och självklart så ställer jag upp på det!
KRAM! Erica.

Schhhnyggt?:D

Bilderna vart inge bra men där har man en lite tanke på hur jag ser ut:) höhö

Kommentarer
Postat av: .

rätt åt dig, så kaxig brud

2009-12-14 @ 17:51:52
Postat av: Erica

haha mmkajj. skriv vem du är istället toent:)

2009-12-14 @ 19:04:25
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahahhahha

2009-12-15 @ 12:29:10
Postat av: Erica

hihihihihihhihi8i

2009-12-15 @ 14:23:55
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha håller med 1a kommenteraren.

What goes around comes around vet du väl ;)

2009-12-15 @ 23:52:15
Postat av: Erica

haha jajaja.. skriv vilka ni är också tack:)

2009-12-16 @ 10:30:01
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0