Nu är jag igång med bloggandet igen :)

Tjenamors!
Nu var det ett tag sen jag bloggade men nu är jag i farten igen!
I Fredags var jag med Milou, Mike, Björn, Erik, Robin och Michel i Stenhamra hemma hos Mike. Faktist en jäkla trevlig kväll:) På dagen så gick jag och Milou runt lite i stan för att kolla lite affärer men ingen av oss hittade något..
Juste sen sålde jag Gantklockan som jag fick förra helgen.. Och fråga mig inte varför för det vet jag inte ^^ Jajja 1000:- rätt ner i fickan så det var najs;)
Gårdagen (JUlafton) VIll jag inte ens ta upp. Men i mina juklappar så fick jag iallafall ett par skitläckra skor ifrån -Belle- Och en väska från Belle också som jag förmodligen ska byta mot något annat skojs.. Och sen 3000:- Som jag ska shoppa upp på Söndag med mammsen! ;)
Gårdagen var bra så länge det varade ialf.. Tog några öl och sjöng Singstar med mamma. Resten glömmer vi bort! :)

Snart så kommer Milou hit.. Det blir väll till att fläta hennes hår framför tvn och käka gott osv typ. Dks upp och ta en cigg sen städa rummet! Vi hörs senare! KRAM Erica.


Kommentarer
Postat av: Mami <3

Snygga skor!! Väskan är också snygg tycker jag men det är ju du som ska ha den =). Och gårdagen glömmer vi, vi ska bara minnas det fina med att vi lärde oss hur mycket vi betyder för varandra!!! Älskar dig <3

2009-12-25 @ 18:26:43
Postat av: Erica

Precis! Jag älskar dig mest av allt! <3<3<3

2009-12-25 @ 21:53:24
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0