Tisdag! Bra dag !

Godmorgon! Nu är jag fixad och klar! Fick äntligen mina grejer ifrån Mike så det är skönt!
Igår fixade mamma så att jag kan kolla på mina filmer från datan på tvn, LOVE IT! Idag ska vi hämta min älskade mobil på Kungsgatan? Kommer inte ihåg vart men det får jag äntligen idag iallafall!
Nu ska jag snart dra och så har jag äntligen musik igen! Fett jobbigt att åka tbana utan musik så det ska bli najs höhö:)
Kanske får en kund idag, we will see om han dyker upp, annars passar jag på att fixa mina flätor:)
Juste, pga att jag inte skrev igår var att när jag kom hem ifrån jobbet så slocknade jag i sängen och vaknade när mamma kom hem.. Var fett slapp men nu mår jag gött igen! :D
Jajjahörs senare! KRAM Erica.


Kommentarer
Postat av: P e t r o n e l l a. Ö

Hej erica :) skulle vilja komma till dig på salongen imorgon och färga håret om det skulle gå bra? smsa mig på det här nummret när du ser detta, 0700427440



Kram!

2009-12-03 @ 23:34:22
URL: http://boostaditteget.blogg.se/
Postat av: Erica

tråkigt att det inte blev något:( Jajja det går fler tåg! :D KRAM

2009-12-06 @ 17:02:14
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0