Glöm gårdagen, lev idag och be för imorgon

Aloha igen!
Ja, igår var jag ju ute, åkte väl hemmifrån vid ca 22:00
Det vart ingen toppenkväll precis.. Sen var jag ju tvungen att tamed Yoshi, min lilla hund, eftersom att mamma inte ville passa honom. `Fast hade jag vetat att kvällen skulle sett ut som den gjorde hade jag aldrig tagit med honom.
Jag åkte till Brommaplan, några ringde och sa att jag skulle komma dit, så när jag kom hem till Filip var massa där, vi hade mycket trevligt osv,  senare på kvällen kom det en kille fram till mig hela tiden och sa att jag skulle dra där ifrån, han ville inte ha mig där.. Ingen aning varför. Jag var ju fär för några dagar sedan också då han gjorde samma sak.. Tillslut tröttnade jag och skulle precis dra, då kommer hans kompis fram till mig och säger igen att jag ska dra därifrån så fick jag en smäll i ansiktet vilket gjorde hela kvällen till en jäkla cirkus bara. Jag vart skitförbannad och alla försökte stoppa mig, skulle bara fram och snacka med honom men senare så drog han, sen fick jag veta att han hade slagit en annan tjej till. Det gjorde ju inte saken bättre.
Aja tycker iallfall synd om Filip.. Jag hoppas att han inte blir utslängd från lägenheten efter allt härj..
Jaja dit ska jag inte åka tillbaka igen efter vad som hände igårkväll.. Tack till Robin och Denice som tog hand om Yoshi medans jag var borta.. Tack till alla som var på min sida!  Guld värt!
Jajja, nu ska jag börja packa ihop lite kläder osv, ska snart åka till pappa i Stenhamra..Har precis städat på rummet så att det blir skönt att komma till ett nystädat rum nästa vecka igen :)
Men somsagt nu ska jag fixxa mig och packa lite sen åka. Ikväll ska jag träffa några vänner i Stenhamra.. Fårse vad som händer senare på kvällen om jag drar ut eller stannar i Stenhamra. Men jag skriver antingen imorgon eller lite senare idag :) Hadet toppen ! Kramen Erica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0