Härjkväll yes!

Aloha !
Igår var det en toppenkväll! Några va hos mig och vi bada jacutzi. Jag var aspigg, var typ uppe till6 haha. Men detdär ska vi göra om igen:)
Nu har jag precis kommit till mamma, fick åka med pappa och några för att dom ändå skulle åka in till stan. Nu ska jag bara packa ihop lite saker jag ska ta till pappa, sen efter det så ska jag förmodligen till abrahamsbarg med pablo. Malin, Pablo jag och Linus skulle hitta på något ikväll, så vi får se hur det blir med det!
Tack till Pablo, Malin, Josefine, Isabelle, Sonny, Esmat, Sara, Linus  Denice och Robin för en superkväll! Malin din härjis haha, du e skön bruden:)
Jag skriver igen imorgon, nu ska jag upp och sociala mig med mammsen :) Love Erica.


-stor och liten käkar bone :)-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0