I'm to strong for you baby

Aloha!
Igårkväll vart det ju utgång, vi var några st hos joppte i Bromma, för det mesta var det trevligt men mot slutet vart jag lite för härjig haha alla ville kolla på film utom jag så det sög, menmen, idag har jag och mamma varit i Brommaplan och skulle hämta ut min lön jag fick när jag jobbade på ålderdomshemmet i blackeberg, men när vi kom dit så såg mamma att man inte kunde hämta ut pengarna förens imorgon så då får vi göra ett nytt försök!
Förutom att vi åkte till brommaplan så har jag bara slappat i sängen framför tvn och tagit hand om min baby Yoshi, nu sitter jag och kollar på Twiligt, efter att jag sett klart på den så kör jag nog på fler filmer, idag blir det slappmode :)
Snart sk vi äta så jag ska gå och kolla klart på filmen, jag skriver ikväll igen!
Kamen Erica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0