Livet leker och jag älskar det!

Godagens allihoppa!
Idag vaknade jag vid 3, fett skönt att få sova ut!
Igår var jag på fest i Närlunda, der va en toppenkväll, träffade massoe jag inte träffat på länge osv.. Tyvär åkte jag hem ganska tidigt, menmen det kanske var bra! :)
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer men ska iallafall förmodligen vara med bästakompis Pablo.
Igår hann jag inte skriva, eller jag tänkte väl inte på det,, Men igår träffade jag iallafall Malin på dagen, mycket trevlgt, vi satt bara i solen och pratade, myspys!
Snart ska jag, bror och pappa upp och äta på restaurangen, men jag skrver imorgon igen!
Puss&Kramen Erica.

Kommentarer
Postat av: mathilda

gud!! vilken fin blogg

2009-08-02 @ 22:00:13
Postat av: erica

tack så mycket:D

2009-08-03 @ 09:45:58
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0