One day at the time



Hola!
Hann inte skriva igårkväll hade fullt upp.
Igår va jag och mamma i Kista och shoppade lite, sakerna jag köpte vart;
Byxor från Gina,
Vita shorts HM,
6 st tröjor,
Smink,
Bh,

och sist ett par örhängen.
När vi var åkte hem, då vi nåästan var framme så gjorde jag dagens goda gärning!
Jag har ju jobbat på ett ålderdomshem, sen såg jag och mamma en snubbe som gick på trottoaren, mamma sa "Oj vad det där ser jobbigt ut"
jag sa, " SHIITT DE E EN SOM BOR DÄR JAG JOBBADE!" haha
Så jag bad mamma att ringa hemmet och kolla om dom saknade en boende..
Och så var det förståss, dom tackade för hjälpen sen kom en polisbil och hämtade honom.
Jag vart överstolt *fniss* ;)
Men nu ska jag till Ekerö Centrum och fixa lite med Isabelle, det va ett bra tag sen vi umgicks!
Förhoppningsvis så ska jag börja fläta håret idag också, måste få det gjort nu!
jag skriver lite senare när jag och Yoshi kommit hem! ;) Kramen Erica!

Kommentarer
Postat av: ......

dålig uppdatering:(

2009-07-10 @ 02:28:44
Postat av: Erica

Jag vet, ska försöka skärpa mig, har fullt upp med lilla vovven! :/

2009-07-10 @ 10:50:37
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0