Same dream every night

Hallå där!
Jag är kass på att uppdatera bloggen, nu ska det bli skärpning!
Igår var jag och mamma på bio i Vällingby och såg Johan Falk, den var jätte bra, måste ses!
Efter att vi hade varit på bio så va väl kl runt 21:00, då åkte vi hem, jag bytte bara kläder sen åkte jag till Ekerö för att träffa Pablo. Vi drack lite öl och kollade film och bara mös, härligt härligt :)

I tre-fyra dagar har jag hållt på att göra "Rastaflätor" på mig och igår vart jag äntligen klar! Har jobbat hårt som fasen ;)

Idag ska mamma ha lite folk här, ca 20 pers blir det väl, min barndomskompis ska komma hit också, Pernilla, tänkte egenteligen åka till Grimsta för att gå på fest hos Mika. Men eftersom att dom ska komma så måste jag stanna hemma, det blir nog toppenkul också med lite karioke osv :)
Imorgon är det planerat att jag och några kompisar ska hem till min pappa i Stenhamra för att bubbla lite Jacutzi, det blir nog myspys! 
Men men nu ska jag börja städa rummet så jag skriver igen ikväll, jag lovar! Kramen Erica.


-Jag var bara tvungen att lägga in den här, haha så jäkla söt vännen!-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0