Something Beautiful

Aloha igen!
Jag har varit usel på att skriva dom senaste dagarna men har haft fullt upp!
Aja nu har jag iallafall fått min älskling -Yoshi- det är nog det bästa köp jag gjort! Nu har jag haft honom i två dagar. Han är så jäkla söt och mysig..
Har redan börjar åka buss och t bana med honom för att vänja honom osv.. Allting går som planerat!
Idag har jag åkt hem till pappa för att hämta lite saker som jag haft under veckan jag nu bott där, när jag kom dit packa jag ihop lite saker och sedan fick jag åka med pappa hem han skulle ändå till Jula. Vi stannade en snabbis och käkade på donken, supergott!
Nu är jag hemma igen.. Mamma och Daniel (bror) är och handlar på citygross nu, när dom kommer tillbaka så ska jag och mamma åka till Kista för att shoppa&gå på bio är det tänkt! Daniel va snäll och kunde pappa Yoshi så länge ! :)
Jag tänkte skriva igen när jag kommit hem ifrån Kista, ska försöka komma ihåg det också! :)
Lägger in en bild på min sötnos som mamma tog igår! <3




Kommentarer
Postat av: mathilda

vilken fin blogg och du är jätte fin på dom bilderna du har på dig //isses syster <33

2009-08-03 @ 22:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0