You are not alone.

Godagens!
Igårkväll tänkte jag bara ligga och softa i sängen framför tvn, men självklart vart det inte så;P Jag åkte till brommaplan och träffade några, sedan gick vi hem till Filip som har en lägenhet i bromma. Kvällen var väll inte så jätte kul.. Men ska förgöka att göra ett nytt försök ikväll igen. Nu sitter jag och väntar på att Pablo ska ringa så vi kan mötar i Brommaplan, men som vanligt är han bakis och seg så jag får väll vänta ett tag till ;p 
Idag- Jag vaknade vid halv 12 och gick direkt ut och solade med mamma, så idag har jag stekt litegrann, har inte blivit speciellt brun men härligt var det! Sen passade jag på att klippa Molle&Kajsas tassar så nu är dom klippta och fina! :)
Jag skriver antingen ikväll igen eller imorgon, det beror på hur pigg jag är när jag kommer hem.
Ha en trevlig dag så hörs vi! Kramen Erica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0