Mami, Papi & Bror, i will always love you forever and ever

Hej flickor och pojkar, nu var det några dagar sen jag skrev, Men är somsagt hos pappa denna vecka och sitter inte så mycket vid datan.
Lördag- På kvällen fick jag skjuss av Kenneth (pappas jobbarkompis) till Söderströmsväg, jag skulle hem till en kompis som heter Anders, det var supertrevligt, där träffade jag Sandra, världens härligaste tjej, måste träffa henne snart igen. Hon och Anders bor där ihop nämnligen..Aja efter att jag varit där ett tag så skulle dom viare till någon fest dom ville att jag skulle med på, men jag skulle till Blackeberg, det va tydligen någon fest därr. Så jag va på väg till bussen men märkte att jag precis missat den..Då passade jag på att gå in på restaurangen i Stehamra och jobba någon timme tills nästa buss kom.. Men det var galet kul att jobba, det kom massor som jag kände så jag jobbade till 00:30. Efter att jag slutat drog jag med Isabelle (bästavän), Sara,Jesper, Linda, Daniel och Patrik, kommer inte ihåg resten. Aja vi gick iallafall er till stranden där jag bor och skulle bada, alla bangade ju förståss.. utom jag och Sara. Superskönt var det! :)
Efter badet gick vi hem till Jesper, det var en jäkla bit att gå.. Där var vi mest bara och prata&softade.. jag kom hem vid ca 06:00 sen morgonen. Mycket hände denna kväll som jag ångrar haha men men det var en toppenkväll med nått eler några missag..Fast man måste glömma och gå vidare s löser det sig:)
Söndags- På dagen så kom Ruben hit, satt mest bara och snackade och hade trevligt nere vid stranden med jimmy och kim.. Senare på kvällen vart det blå lagunen med några vänner, var inte säker på om jah orkade gåut den kvällen men så vart det.. När vi kommit dit och jag fattade att det skulle bli dötrist där så åkte jag tillbaka med bl.a Micke&Angelica.. Orkade inte vara kvar ville bara hem och sova..
Måndag- Igår var jag fortfarande jättetrött efter söndagskvällen då ja var uppe till kl 6Hann städa nån eller några timmar också så igår var det en riktig skön slappisdag!
Tistag- Vaknade jag vid 12, nu är jag utvilad och hoppas på en utekväll idag. Mycket slappa har det vlivit ett tag nu så idag måste jag nästan ut.. Sen hade jag lovar Linnea att åka till Grönalund idag.. Men med tanken på vädret och att jag var så trött igår så tror jag vi hoppas det.. Kanske kan gå imorgon eller på Torsdag istället..
Juste, igår kom Ellen (Kenneths dotter) och frgade om hon kunde få vara hundvakt åt joshi idag och låta han sova över där tills imorgon, så självklart får hon det! Ikväll måste det hittas på nått kul, jag är utvilad, piss och har hundvakt så det blir nog så :)
Nu efter att jag vaknade vid kl 12 så har jag bara legat och slappat framför en film - Hannibal Rising- Ingen toppenfilm. den va välldigt seg.. MEn nu ska jag röka en cigg sen vila nån timme så jag okar vara vaken längre ikväll thi.
Jaja, jag skriver imorgon igen om jag inte glömmer, vilket jag inte ska göra denna gång! :) Puss på er, ha en superdag! Kramen Erica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0