What makes you happy?

Aloha!
Ber om ursäkt för att jag är så kass på att upptadera bloggen, jag har ju varit hos pappa i en vecka och då sitter jag nästan aldrig vid datan.
Denna vecka har varit helt underbar, varje dag har varit drag och haft kul med folk!
Tänkte lägga upp lite bilder jag inte hunnit lägga upp under veckan.

Idag- Jag vaknade precis, kl (16:25) jag har varit skittrött ända sen iförregår. Igår natt var jag och några uppe till kl 6 och härjade hemma, vi badade och hade mycket trevligt.. Måste bara berätta en sak haha, min pappa har riktiga handklovar på inne i sitt sovrum ¨fråga inte varför¨´ haha! Så n är det var massa hemma hos mig så tyckte dom väl att det kanske kunde vara kul att prova på, efter att dom hade satt på den ena märkte Alexander att det inte bara var leksaker. Efter en stund kom en annan och satte på den andra hahah! Efter att dom alla fattade att det inte var leksaker så kom "hemlig" till mig och frågade hur man öppnade dom, själkvklart vågade jag inte ringa pappa och fråga vart nykeln var kl 05:30 på morgonen typ, Så jag och han gick ut till garaget och försökte knipsa upp dom, men efter som det var riktiga handklovar funkade det inte.. Sedan försvann han någonstans och jag glömde helt bort allt detdär, dagen efter berättade pappa att hans mamma hade ringt pappa och frågat hur man fått upp dom typ? Dom ringde till brandkåren och försökte få hjälp med att få upp dom, men eftersom att han inte satt fast i någonting utan bara i båda händerna så gjorde dom inget, så dom fick upp dom hemma något vis, jag tror att dom slipade dom. Och dagen efter så fick vi veta att nyckelnhade suttit på moppenykeln vi hade använt hela dagen! SUCK! Haha aja det va en toppenkväll och en supervecka. Nu ska jag städa rummet sedan ska jag lägga upp lite pic's!
Lot of love, Erica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0