Been there, done that!

Godmorgon!
Vaknade vid halv 8 idag när mamma skulle ge mig medicinen, kunde inte somna om så efter det gick jag upp och käka frulle sen ut i solen en stund. Passade också på att ta in tvätten mamma hängde ut igår :)
Idag runt 11 ska jag in till mammas jobb i hötorget och äta lunch med henne, efter det ska vi köpa en bikini på gina tricot med leopardmönster, mycket fin! :)
Egentligen ska jag ju vara på min salong denna vecka som skolan hade fixat åt mig, men jag var ju där för nån vecka sen och hälsade på där, jag gillade det verkligen inte! Så jag hoppas att skolan ska försöka hitta en annan salong åt mig som ligger närmare och är lite bättre.. Den här veckan ska vi ha en "prov-vecka" på salongerna vi fått men eftersom jag inte var ett dugg nöjd med min så blir det väl ledig den här veckan. Och nu är det bara 5 dagar kvar tills jag och mamma ska åka till Thailand, längtar som fasen! :D
Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova lite till eller kolla på tv. Jag skriver lite senare igen!
Ha en superdag! Kram /Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0