Första dagen på jobbet.

Godmorgon!
Vaknade inatt vid 4 och va skitpigg! Ioförsig så gick jag och la mig vid 8.. men i Thailand är det ju 6 timmar frammåt, så förhoppningsvis så är jag pigg och glad min första dag på jobbet!
Jag sökte om sommarjobb för ett tag sen och som tur vad fick jag en plats! :D
Idag ska jag börja kl 10:00 vid blackeberg, ett ålderdoms hem, kommer bli skitmys typ haha!
Sakerna jag ska få göra är ; att vara sällskap och gå promenader med dom boende, mata och diska, haha kommer bli toppen!
Vecka 25-27 blir det så det ser jag fram emot!
Sen har jag tjatat klart på pappa med dethär med hund. Nu ska jag äntligen få en hund, jag vill ha en liten chihuahua som jag länge velat ha, och nu under domhär tre veckorna jag ska jobba så ska jag leta gärnet! Den ska bli min lilla bebis :D
Men men jag ska snart dra jag har precis fixat mig osv, jag skriver senare om hur det va första dagen på jobbet och lite så :)
Lägger in några bilder från thailandsemestern med mamma också här neranför ! Kramen Erica.



-utsikten ifrån våran bungalow-



-Jag klar för utgång med godmat och shoppping-



-Här har vi världens bästa mamma<3-






Kommentarer
Postat av: Anonym

hur långt hår är ditt nu efter att du snaggat dig?

2009-06-15 @ 18:56:30
Postat av: Anonym

badar du med perukerna?

2009-06-15 @ 19:05:25
Postat av: ericabringmyr

aa två dagar typ annaars inte, de e ganska långt nu ska snart fixa flätor. skriv gärna ditt namn så jag vet vem jag skriver med. erica.

2009-06-15 @ 20:08:06
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Men hej bästavän har du saknat mig ?

Älskar dig

2009-06-15 @ 20:17:58
URL: http://issespover.blogg.se/
Postat av: ericabringmyr

heeej bejbi , AAA det klart jag har, har precis skrivit om dig i mitt sista inlägg juu , hi:D älskar dig

2009-06-15 @ 20:21:25
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0