Frågor+Svar

Allmänt test 1

Hur bor du: Varannan vecka mamma/pappa
Brukar du komma i tid: Nästan alltid.
Hur lång är du: 1,68.5 cm
Kan du laga mat: Hell yeah!
Vad jobbar du med/pluggar du: Frisörlinje
Vad har du på dig just nu: ett nattlinne
Har du någon fobi: Ingen speciell tror jag.
Hade du en bra kväll igår: Absolut, tog det lugnt med mina hundar!
Vilket är ditt senaste inköp: Cola som vanligt (beroende)
Din favoritdryck på morgonen: Cola
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa, skulle handla
Har du sovit i din egen säng inatt: Självklart.
Vad hade du sönder senast: Min senaste lur typ!?
Vem snackade du med senast: Kajsa (min hund) :)
Varm favoritdricka: Inget
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Cola
Alkoholhaltig favoritdricka: Öl
När gjorde du senast något riktigt dumt: cirka tre dagar sen..
Saknar du någon just nu: Ja, gjort länge..
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Vara tyst, med mig ska man prata!
Någon jag stör mig på: En brud, länge gjort, men det är glömt nu.
Intressen: Umgås, Slappa hemma är en favorit också.
senaste person du kramade: Bästisen
Senaste person du ringde: Bästisen
Senaste person som ringde dig: Bästisen
Vad drack du senast: Cola
Vill du ha barn: Ja, när man är runt 20-25 kanske.
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, då blir jag 18, då börjar livet!
Har rakat dina ben någon gång: ett par gånger, ja..
Är du sugen på något nu: Cola, cola & cola!
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Ingen.
Använder du hudkräm: Inte ofta
Attraheras du av män med skägg: Japp!
Micro-pop eller poppa själv: Inget utav det.
Brukar du baka: Bakade bullar idag faktist, inget jag brukar göra men men
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja, nu är jag i min slapp-period, mycket skönt att var själv ibland.
Vilken låt lyssnade du senast på: Låtarna ifrån min blogg.
Har någon annan sovit i din säng inatt: Molle&Kajsa, mina hundar.
Vad tycker du är äckligt: Pappas fett hihi
Har du pengar på mobilen: Alltid!


Allmänt test 2

Vilken svordom använder du mest? Fan, tror jag
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Ingen för tillfället.
Var köper du dina matvaror ifrån? Citygross, konsum eller ica?
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Nej oftast vill jag själv vara med.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En shoppingtur med kläder och annat smaskens!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Säkert, ingenting jag lagt på minnet.
När var senast någon stötte på dig? Idag påväg till konsum haha!
Vad åt du till middag senast? Thaimat
Kan du vissla? Nej..
Tittade du på tecknat när du var liten? Alltid!
När flög du senast? En vecka sedan.
Pratar du några andra språk? Engelska
Har du gråtit offentligt? Självklart.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja!
Vad har du med dig in på bion? Cola
Vad har du för väder? Det är kväll, ingen aning faktist!
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Syslöjd eller hemkunskapen.
När sov du senast på golvet? Jadu, no idea!
Vilken är din favorit drink? Cola
Gillar du din boendesituation? Absolut, variera är det bästa jag vet!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Olika, ibland mindre ibland mer.
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Olika, det går i perioder
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Mycket förut, nu är det tilllåtet
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 18! Jippi!
Tror du på liv på andra planeter? Ja det gör jag faktist
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ta nya tag, allting löser sig alltid!
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Lätt!
Tycker du om att krama folk? Självklart!
Äger du en digitalkamera? Har kamera i mobilen
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Kommer inte ihåg vad som heter men några st ialf.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nej är själv likadan.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nejnej!
Är du mörkrädd? Vissa tillfällen kanske..
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, läppglans & busskort.
Äntligen klar!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0