frågor&svar

Haha detta trodde jag aldrig, har typ blivit beroende av att blogga!
Vill skriva hela tiden typ men men.. här kommer några faktafrågor som jag tyckte var kul att svara på iallafall :)

Utseende: look at the picture :)
Hårfärg: varierar från dag till dag haha
Ögonfärg: grön,blå,brun typ
Längd: 1,68,5 cm
Skostorlek: 38
Ålder: 17


Kärlek:
Har du en tjej/kille just nu? nej :(
Gillar du någon? nej men jag saknar kärlek!
Vem? -
Har du haft sex? ja tyvärr, skulle vilja vara oskuld igen.
Har du haft många förhållanden? nej det kan jag inte påstå


Smak & Stil:
Vad har du på dig nu? Ett nattlinne typ, brukar ha det hemma när jag är slappis :)
Hur ser dina trosor/kalsonger ut? vita med snobben
Har du någon BH? nej inte för tillfället.
Storlek? det återstår och se :)
Hur beskriver du en ''fjortis"? skiter i sånt, men för mycket smink då.
Hur beskriver du en "plugghäst"? en som pluggar gärnet och vill komma nånstans i livet? :)
Har du bytt stil någon gång? varje dag tror jag, det är kulö att variera tycker jag :)
Vem är din förebild?  Jag själv ;)


Bad Days:
Har du rökt? ja
Har du snusat? ja
Har du gjort något olagligt? ja
Har du slagit någon ner till marken? ja
Är du allergisk mot något? pollen, räknas det?
Tror du på Gud? knullar gud i huvet.
Har du en bästis? ja, och den bästa!
Är du vegetarian? det är nog det sista jag skulle vara.
Är du olydig? ibland
Har du varit med om ett stort gräl? absolut.


Välj:

[]mjölk/saft[x]
[]Ibumetin/Alvedon[x]
[]katt/hund[ x]
[x]cykla/gå[]
[x]öl/vin []
[]kanin/hare[x]

Orkar du med en sista fråga? sjeeelvklöört!
Är du snygg?  ja? vad är det för fråga? hih:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0