Have a nice day!

Hej alla glada! Igår orkade jag inte skriva efter jobbet. Jag slutade vid 2 och efter det åkte jag till bromma och tog lite blodprover, jag mötte angelica en kompis för vi skulle åka till stranden med några. Det var mycket trevligt och skönt, så i sommar blir det att vara mycket med angelica och vara vid stranden när jag har fått min hund, det kommer att bli en toppensommar tror jag! Efter att vi hade varit vid stranden, vi åkte hem vid 5 så kom min mamma och hämtade oss i vällingby. När vi var hemma igen så åt vi tacos och efter det åkte mamma och jag till barkaby, vi skulle in en snabbis på ikea för att köpa lite saker till min hund som kommer snart:) vi köpte en fett gulligt camofluage tält, ska lägga in bilder på den när jag kommer hem sen vart det två hundskålar med en krona i botten, ursnyggt! :)kommer inte ihåg om det blev något mer. Vi har ju köpt det mesta redan.. Eller juste, två däck köpte vi också till en cykel jag hittade på vägen hem från jobbet igår haha! Så efter att vi hade kommit hem meckade vi en timme eller två med att byta deck på cykeln haha! Igår var det en toppen dag faktist. Varför kan jag inte tala om, men mamma vet varför i allafall. ;) Idag vaknade jag kvart över 7 när mamma väckte mig, då åt jag först frukost, tog en cancercigg, slängde på mig lite smink och sedan cyklade jag till jobbet vid 07.50 :) idag har dagen gått supersnabbt, vi har varit ute och gått mycket i det fina vädret:) nu ska jag snart sluta, tänkte jobba lite längre idag så jag får se när jag slutar idag! Nu ska jag fortsätta jobba så jag skriver lite senare idag:) kram på er! Love erica.

Kommentarer
Postat av: Erica

Tack det samma du;) kramen erica.

2009-06-24 @ 14:58:55
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0