Home sweet home!

Hej allihopa! Nu har jag och mamma äntligen kommit hem efter en lång natt i Thailand-Bangkok! Det var tydligen ca sju timmar tills planet skulle gå efter att vi hade tagit planet från -Lamai- till Bangkok så vi satte oss och käkade på Burger King, SUPER gott det va !
Sen kom den långa flygresan men det gick toppen, både jag och mamma sov mest så det gick bra.
När vi gick av planet på arlanda var det ju hur trist väder som helst! Fast som tur é har vädergudarna sagt att det ska bli lite bättre imorgon så det får vi hoppas på!
Vi kom hem imorse vid 09:00, då slocknade jag direkt i sängen igen med molle&kajsa(hundarna) som jag längtar efter galet mycket! :D Nu ligger jag bara och jäser i sängen och kollar på Mamma Mia filmen och väntar på kebaben vi beställt:)

Jag skriver lite senare om jag inte är allt för trött, Kramen Erica.


-Jag i poolen-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0