Imorgon smäller det!

Och så var det kväll då,
Idag åkte jag till troxhammar för att säga hejdå till min favorit isabelle! Jag har verkligen saknat dig! Men när jag kommer hem och du kommit hem från strängnäs så ska vi vara med vrandra mycket, längtar!!
Efter det åkte jag hem till pappa för att hämta lite hårprylar osv, det va ju svinkallt idag och regnade gjorde det också, inte kul!
Men nu ska jag gå och lägga mig, orkade inte packa idag så jag ska gåupp vid 9 imorgon, mamma skulle vecka mig då så hinner jag att packa osv. Tunnelbanan härihfrån går halv 12, då åker vi till t-centralen och tar arlanda tåget på 20 min.
Nu känner jag att det är på gång!!
Hörde att det va runt 31grader i Thailand så jag och mamma kommer att ha en underbar vecka med sol,bad och shopping! Längtar som fasen!
Gondatt allihoppa jag skriver imorgon innan vi åker hemmifrån :)
Kram /Erica.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

KOMMER SAKNA DIG SOM FAAAAN ÄLSKLING<3...

2009-06-05 @ 08:32:48
URL: http://issespover.blogg.se/
Postat av: erica

och jag SAKNAR dig !!!!!!!!!!

2009-06-09 @ 13:03:18
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0