Love it!

Hejhej!
första dagen på jobbet var super! tiden bara sprang iväg och gamligarna  är så söta haha!
sakerna jag fick göra var nog så jag skrev innan, jag är så jäkla pratig av mig så jag känner mig redan hemma där hehe!
imorgon börjar jag vid 8, har varannan dag kvällstid och varrannan dag på förmiddagen. Nej men allting känder faktist jätte bra!
Efter att jag hade slutat vid fyra så åkte jag hem till mamma i ängbyplan och packa ihop lite kläder osv så tog jag hundarna och åkte hem till pappa i stenhamra. Det är så himla jobbigt att åka komenallt med hundarna, alla stirrar för dom låter hela tiden haha! jajja det är tur att man inte behöver göra det s ofta.
Nu sitter jag i soffan med hundarna och ska slappa hela källen , kollar på Mean Girls nu men det blir nog en tidig kväll eftersom jag typ ska upp vid 7 imorgon..
Efter jobbet imorgon ska jag hem till en killkompis -pablo- och kolla film, mycket trevligt :)
Längtar tills på lördag när jag får träffa min älskling-isabelle-
Men nu ska jag logga ut, jag skriver imorgon på bussen påväg till jobbet. Ha det super kramen Erica.

Kommentarer
Postat av: Anna

hur fick du det jobbet? Har försökt att få ett sommarjobb överallt, men inget går.. :)

Men tur för dig :)

2009-06-15 @ 20:43:33
Postat av: erica

jag har kontakt med sos så jag fick lite special hehe :)

2009-06-15 @ 20:46:39
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0