mår toppen!

Aloha!
Igår var det ju midsommar men jag stannade faktist hemma med hundarna och tog det lugnt. Det va väldigt skönt så ingenting jag ångrar.
Idag åkte pappa till dalarna med några kompisar så egentligen skulle jag varit hundvakt åt pappas kompis mimmie, men så vart det ej, den stannade kvar på ekerö :/ Men mimmie tyckte jag va så gulligt att jag skulle ställa upp så jag fick 100:- kr iallafall heh!
Efter att pappa hade åkt så städade jag pappas hus och sedan ringde mamma som kom och hämtade mig och min bror. Isse,Patrik och micke kom förbi en snabbis och lånade gitarrhero men vi skulle ju precis åka så det blev inte så mycket träffande mer än en cigg.
Nu har jag varit hos mamma ett tag och käkat thaimat, urgott!
mamma ringde på en anons om en hund idag som vi ska åka och kolla på imorgon, FETT SÖT! Såfort jag såg den så viste jag att den ska bli min!
Imorgon åker vi till tyresö och kollar på min blivande bejbi :D
Efter att vi varit i tyresö så ska vi till citygross i bromma och handla mat för veckan, tänkte smita in på djuraffären där också och kolla in lite saker jag ska köpa sen också, västa,halsband,säng osv, myspys!
Hunden är leveransklar vecka 28 samma vecka som jag slutar jobba på ålderdomsghemmet så det blir perfekt!
Hoppas att jag är lika tagen imorgon av hunden som jag såg på bilderna , love  it! Nu ska jag lägga mig i sängen med lilla kajsa och kolla film. Jag skriver imorgon igen om hur det gick osv. Lägger in länken på hunden så får ni se hur söt den är!!!!!!!!!!  LOVE/Erica.

http://www.blocket.se/vi/22254190.htm

Kommentarer
Postat av: Jessika

söt blogg :)

2009-06-20 @ 21:22:47
URL: http://jjeessika.blogg.se/
Postat av: erica

Man tackar så mycket! :)

2009-06-20 @ 21:56:35
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0