monday ")

hej igen nu orkar jag inte skriva pa engelska igen jag fick lite klagomal sist haha!
Nu har det gatt annu en dag med sol och bad, bade mamma och jag har brant oss sa vi va lite fortsiktiga idag. Och igarkvall var det skitvarmt pa kvallen sa jag shoppade bara lite.. vi drog hem vid 8 typ, sen slocknade jag..
Men nu ska vi snart ut och kaka middag pa stranden, myspys :D Vi brukar ju aka ivag med en 'tucktuck' fast idag struntar vi idet och kol.lar lite i narheten bara. Men jag skriver imorgon igen nu edet utgang. Kram Erica.
(ska lagga in alla bilderna om nagon dag nar jag har tid :))

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha I didnt mean to complain like that. I just thought ur way to write was kinda funny and so on.. Hope you're not offended.

2009-06-08 @ 14:36:18
Postat av: erica

haha okey good :)

2009-06-09 @ 13:01:38
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0