Niceprice

Godkväll allihopa!
Nu har jag precis käkat middag med pappa,kajsa och min bror, idag vart det grillat med potatissallad som nästan alltid hehe.
Idag på jobbet har det varit ännu en super dag, det känns bättre för varje dag som går faktist.. Idag kollade vi på nått midsommarfirande dom hade i cafét där, det va väl kanske inte så jätte skojj men dom boende tyckte ju det, så vad jag man inte för söta gamlingar hehe (a)
Efter jobbet idag (slutade 14:30) så åkte jag till ekerö för att träffa pablo, vi tog bara en glass för jag tänkte åka hem och jobba lite med pappa, men så vart det ju inte..
Nu har jag iallafall precis käkad middag med pappa,bror och kajsa, det vart grillat med potatissallad, blä, som det blir ganska så ofta eftersom vi inte kan göra något mat här nu :p

Är jäkligt glad för att imorgon jobbar jag på eftermiddagen, så imorgon ska jag ha en sköööööööön sovmorgon och lång.

Menmen idag vaknade jag ju vid halv 7 imorse så nu är jag lite seg, har mina grannar här ocksån (10 år) och det gör inte saken bättre. Men nu tänkte jag ta lite cola och slappa i sängen framför tvn.
Jag skriver nog lite senare igen, Love Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0