Spikat!

Klicka för att se nästa bild

Jippi!! Nu har vi varit och kollat på lilla -ozzy- som han nu heter. Så fort jag såg honom så visste jag att han skulle bli min! Är helt överglad, nu har vi tingat honom också och lagt handpenning 2000:-, så nästnästa fredag blir han min!! Jag ska åka med mamma och hämta honom direkt efter jobbet!
Vart så ivrig efter vi hade varit där så vi tog en tripp till bromma ZOO och köpte lite saker. Mamma tyckte jag skulle takort och lägga in på bloggen så det är väl något jag får göra! hehe :)
Nej men nu är jag superglad, han va så söt alltså!! Jag lägger upp lite bilder efter att jag har käkat middag.
Juste, jag tänkte inte att den skulle heta -ozzy- tänkte kolla lite på internet efter några namn man kanske kan tycka är bra, ni får gärna komma med förslag, skulle lätta på trycket lite! :) 
Kramen Erica.


Kommentarer
Postat av: Denice

nä va söt :) hah vad äre för raser?

2009-06-22 @ 15:59:00
URL: http://denicejatta.blogg.se/
Postat av: erica

Chihuahua och 50 Dansk Svensk Gårdshund hehe:)

han e UUUUUUUURsöt du måste bara se honom sen alltså haha! :D

2009-06-23 @ 07:04:09
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0