Thai

Hejsan allihoppa! Jag vaknade vid halv tio och började packa, du ska vi snart gå. planet går från arlanda vid halv 3 tror jag, sen landar vi i bankok, så måste vi vänta där i ca en timme till nästa flyg.
Jag längtar galet mycket! Nu har jag precis fixat mig och tagit på mig mjukisdressen så det blir skönt på planet! :D
Men nu säger jag hejdå för mig jag skriver igen när jag kommer hem den 14juni.
Hadet så bra i sverige medans jag ligger på playan i thailand med en iskall öl ;) haha Kram på er! /Erica. Juste mobilen stannar hemma, så dom som kan mammas nummer så är det bara att smsa dit om ni vill någort:)

Kommer sakna dig isabelle min ängel! <3


(Mami och jag )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0