Tisdag

Shululu!
Då har det blivit kväll och dags för läggdags men tänkte skriva några rader först, skulle ändå kolla när bussen går imorgon :)
Idag gick jag upp som vanligt vid 06.20, bussen gick vid 07.00. Görst käkade jag sen slängde jag på mig lite kläder och målade ögonfransarna lite.
Idag har det varit ännu en toppendag, har varit pigg och glad så dagen har gått hyffsagt fort!
Sluttade jobbet vid 14.00 då jag åkte till Ekerö en snabbis för att hämta pengar till pappa av Angelica. Men det vart bara av och på bussen sen åkte jag hem igen. när jag kom hem gick jag ner til stranden med pappa för att bada en snabbis innan vi skulle jobba här hemma med bygget. Vid badet träffade jag några st och snackade skit osv sen gick vi upp igen! :)
Nu när vi jobbat klart så ska jag sova, är grymt trött.. Imorgon börjar jag 07.30 så jag måste upp ännu tidigare, suck! Hehe.. Men det blir bra för då får jag sluta tidigare!
Nu säger jag nattinatt för mig och skriver igen imorgon. Love Erica.



-En härlig bild på papi-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0