Tisdag !

Hejhej!
Imorse vaknade jag väl vid 08:00 när pappa skulle till jobbet han härjar fett mycket så sedan dess har jag varit vaken, suck!
Idag så har jag städat hela dagen och färgat hår, vi ska ju spränga hemma hos oss så hela jävla dagen idag har jag lyssnat på en borrjävel, hadde skitont i huvet senare på dagen, och pappa sa att dom skulle hålla på imorgon också så jag åkte hem till mamma igen :)
När jag kom hit vid 6 så gick jag direkt och la mig, supertrött!
Igår kände jag bara för att åka till pappa så jag bad honom att komma och hämta mig med motorcykeln, och kan man tänka sig, det gjorde han ;) Vi åkte en sväng istan och tog en glass i solen, sen åkte vi hem :)
Nu ska jag kolla vidare på 50 first date på 6an, en riktig superrulle ;)
Jag skriver igen imorgon, Kram påer! /Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0