Torsdag 25/6


Hejhej flickor och pojkar!I
dag vaknade jag 07:15, käkade som vanligt, slängde på mig kläder och cyklade till jobbet. Jag var ganska trött idag på dan.. Det är säkert värmen men det har varit en bra dag ändå!
Igår när jag slutade så glömde jag att jag skulle skriva, men ska berätta lite kort om gårdagen. Efter jobbet åkte jag till lundhagen tror jag det heter? Och träffade Angelica, Malin, Denice, Robin och Maria, det va mycket trevligt att träffa dom igen, det va ett jäkla bra tag sen!
Så vi satt vid stranden och bara solade och njöt:D Jag prutade till mig en glass för 4 kr, så det vart perfekt! ;)
Idag efter jobbet har jag inte gjort speciellt mycket, jag slingade mammas hår , det vart mycket bra! Sen har jag väl bara käkat thai-mat och slappat!
Nu ska jag gå och vila lite så jag orkar upp till jobbet imorgon igen!
Juste, på lördag blir det blå lagunen med bl.a Angelica&Pablo, Får se vilka fler det blir. Men jag ska iallafall upp tigigt på lördag och slänga mig på stranden och ta en kall öl thah! :D Någon gång på dagen skulle pappa också lämna oss med båten till blå lagunen, så helgen blir nog toppen!
Dock jobbar jag på Söndag, ska jobba in lite timmar som jag har klantat bort, gått tidigare osv.
Men nu säger jag hej då för mig! Jag skriver igen imorgon! Kramen Erica.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0