Yoshi!

Aloha!
Har inte skrivit sen i Torsdags men nu är jag igång igen!
Tänkte berätta lite som hänt sedan dess.
I fredags jobbade jag som vanligt till halv tre. Efter det åkte jag hem, va lite med pappa och hans kompisar innan dom skulle till Jungfrusund och festa lite..
När vi sen kom hem igen satte vi oss alla fyra och snackade osv, mycket trevligt!
Senare på kvällen kom massa över och badade jacitzi, det va najs faktist..
Lördag- på Lördagen skulle Angelica hem till mig för att vi skulle sola på stranden och sen på kvällen åka till blå lagunen.
Jag och Angelica trodde att pappa skulle skjussa oss dit med båten eftersom att han va ute med några kompisar då, men hade tydligen inte tid.. Men men vi gick ner till stranden och mötte på Malin, sen kom Robin.. Som fixade en bil vi kunde åka med. Så löste sig det! Kvällen va skitrolig, länge sen man hade en sån kväll faktist! Kanske vart lite mycket öl, jag vet inte haha..
Jag va mycket med Pablo, en kompis, han va kanske dragen så honom fick jag ta hand om men det va mycket trevlig kväll!
Såklart vart jag sist kvar av alla domjag kände, jag och Main träffade några utlänningar där vi vart kompis med haha så jag hängde kvar med dom till ca   04.00 Då va jag himla tött+ att jag skulle upp och jobba vid 06.30, inte kul!
Fast jag var ganska sliten på Söndagen så jag jobbade fakktist inte.
Idag- Idag gick jag upp 06.30 och åkte med bussen som gick vid 07.00 till jobbet, va inte alls trött så jag va bara pigg och glad! :)
Idag åkte vi ut med båten med dom boende, (fördom som inte vet jobbar jag på ett ålderdomshem)
Det var väl inte speciellt kul för att det va så jäkla varmt ute!
Jaja efter jobbet åkte jag till stan för att köpa lite grejer, men så vart det inte.. jag köpte bara två piercingar till läppen sen åkte jag till Brommaplan och beställde sushi ,mums!
Pappa och kenneth var snälla och hämtade mig i Bromma för att jag inte orkade åka buss i värmen..
Nu är jag hemma, pappa  och jag gick ner till stranden en stund där jag träffade malin och snackade lite skit en stund.


Nu har äntligen pappa fixat AC i våran låda vi bor i, haha det har varit galet varmt så har fått sovit ute på veranden..
Aja nu ska jag och pappa ut och jobba lite med husen, (bygger ju om)
Sen måste jag bara berätta att det är dagar kvar tills jag får min hund! Nu har jag föresten bestämd ett namn, Den ska heta Yoshi :D men men jag skriver imorgon igen, nu blir det till att jobba&slita!
Kramen på er. Erica


Isse&Erica Long Time Ago And stil Best Friends! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0