4 November


Tjenispenis!
Har precis kommit hem ifrån stan och tagit bort sminket!
Är dödstrött, inatt vaknade jag vid 4tiden och var hur pigg som helst så jag började sätta igång med att fläta tills jag skulle dra och jobba vid halv 10 i stan.
Eftersom jag var uppe så länge så orkade jag inte vara på jobbet i mer än två timmar sen gick jag,mamma & Lena till Kungshallen för att käka! Idag till lunch blev det Sushi, var fett sugen på det så det var gott! :)
På jobbet gjorde jag inte så mycket mer än att prata lite om  hur jag haft det sen så rullade jag håret på min docka också höhö:D

Nu är jag så jäkla slut så jag måste sova nån timme eller två. När jag vaknar ska jag nog fläta klart håret sen ska jag också lägga in fler bilder ifrån Thailand! :D KRAM hörs senare. Erica.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

vad jobbar du med<3:)

2009-11-05 @ 19:43:04
Postat av: Erica

FrisörSalong :)

2009-11-05 @ 19:48:48
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0