AAAAAAAAAAAALOHA!

Tjenis!
Nej, det blir ingen bio. Varken jag eller mamma orkade så jag fick 3 filmer istället:D Är fett seg så ska slappa sönder nu i min sköna säng!
Sen fick jag ett par hörlurar också för min feta pappa har trampat sönder dom gamla så dom ska han fanemig få betala!
jajja har precis kommit hem, innan vi drog så käkade vi mat på något kebabställe. Jag tog en fet hamburgare och FAN vad gott det var! hihi
Aja vi hörs senare. Har nu skrivit i nästan alla inlägg att jag ska fläta lite men det blir aldrig av, fast nu jäffflar ska jag fläta och glo på movie! :D
PUSS Erica.

Den tredje kommer jag intwe ihåg vad den hette och orkar inte gå upp och kolla. Men det var en svennefilm som jag tänkte att jag och mamma ska glo på ikväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0