Fredag- veckorna går sketfort !

Gooooodmorgon!
Äntligen Fredag igen, fasen vad veckorna bara drar förbi en.. Fett najs! :D
Nu sitter jag i skolan på min sista lektion för idag, har precis fårr godkänt på ett prov höhö, jag e såååå dööktig;)
Efter Lektionen (den slutar halv 11) Så tänkte jag dra in till stan och kolla lite affärer sen vid halv 12 ska jag käka lunch med mamma :)
Nu är jag helt skuldfri från mamma, fett skönt! Så jag har 500:- som jag tänkter kolla om jag hittar något för.. ska inte handla upp allt men lite ialf (a)
Ikväll blir det fest och ett par öl så det blir nog trevligt! Nu på dagen när jag kommer hem så hoppas jag att Milou har vaknat och kan komma över så ska vi fläta lite och senare ta några öl. Det blir nog en riktigt soft Fredag! :D
Mamma ska vara kvar på jobbet ett tag så fårse om jag träffar henne innan jag drar till Stenhamra Hon ska ha några kompisar över idag och sjunga sönder huset så hon klarar sig nog bra utan mig haha ;) Kanske kommer hem lite tidigare och joinar dom, fårse vad som händer! :) .. Sen ska jag nog åka till Mike före festen och ta någon öl där och snacka lite skit,
Jajja vi hörs senare sötnosar! KRAM Erica.

Kommentarer
Postat av: Carina

Kul att du fick godkänt på provet! Du är riktigt duktig nu och har varit en längre tid. Jätteskönt och jätteroligt!!!!

Älskar dig <3

2009-11-27 @ 10:31:30
Postat av: Erica

hihi ! :D <3<3

2009-11-28 @ 09:28:54
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0