Fredag!

Godmorgon!
Vaknade vid 6 pigg som satan! :)
Nu har jag precis druckit en latte och tagit en cigg med mammsen! Tänkte sätta igång med att fläta dom sista jag har kvar. Sen kanske jag hinner locka dom med varmtvatten, hinner jag inte göra det hemma så får jag göra det på jobbet!
Idag tänkte jag ta med lilla Yoshen till jobbet.  Ska ju inte vara där så länge så jag passar på att tamed han då:)
Efter jobbet ska jag hem och kratta löv på tomten, får 100:- för det som dras av på mina skulder så varenda liten krona jag får ska jag dra av på skulderna! :D
Efter det ska jag packa lite kläder för helgen och sen dra hem till pappa.
Jag kanske hinner få in bilder från Thailand nu på morgonen.
Men nu måste jag sätta igång! KRAM Erica. hörs innan jag drar till jobbet! :)




Juste, gårdagens inköp blev en mjukisdress från Ohio, babyblå färg, älskar den! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0