Hemma efter -Luftslottet som sprängdes-

Heeeypa!
Kom precis hem ifrån bion, filmen var faktist jättebra! Men nu har jag lite ont i rumpan för att vi har suttit i fan mer än två timmar. Aja det var värt det iallafall ;) Nu är jag supertrött och ska kolla lite tv sen säga hej till kudden. Imorgon har jag äntligen sovmorgon igen som vanligt eftersom att jag har salong nu:)

Innan bion så såg vi att H&M var öppet så mamma smet it och skulle kolla efter en jacka vi sprang runt och letade efter i stan för några dagar sen. Vi hittade aldrig min storlek men där fanns den! Är fett med glad, älskar jackan! Den är ju supersnygg!

Jajja see u tomorrrrow ;D KRAMEN Erica.

Denhär snyggingen köpte jag idag. Inte exat likadan men nästan.. Det var sjuktsvårt att hitta bild men men ;D
SNYGG VA? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0