Hemma från Thai! LOVE IT

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN HEMMA!
fy fan skönt! Kom precis hem med taxi ifrån Arlanda flygplats efter en lång men smärtfri resa! Jag och mamma som typ hela flygningen vilket var jäkligt skönt! Flygningen tog ca 10 timmar, vi vaknade några gånger bla när vi skulle käka.
Innan vi skulle flyga mot Sverige så köpte vi ett par öronproppar och ögonbindel så vi sov som stockar, eller iallafall jag! :)
Håller nu på att vänta på att Yoshi, min hund ska komma hem igen! Har värkligen saknat lillskiten. Han är nu i Stenhamra men pappa skulle ändå till Akuten mot stan så jag bad honom att bara lämna förbi han här. Har typ glömt bort hur han ser ut! FASEN vad jag saknar han! + Jag måste testa den fixa tröjan jag köpte åt honom i Thailand också!
Sen måste jag tacka Linnea så mycket för hjälpen, du ska få vara hundvakt fler gånger om du vill, jag tror på dig! :)
Nu ska jag upp och röka, tänkte inte skriva så många rader nu, ska fixa och trixa lite, packa upp alla mina saker, lägga in lite mer pic's från Thai och sedan skriver jag igen och lägger upp dom på bloggen! :)
KRAM Ha en superbra dag!

PS; Ska också skriva en lista över allt jag köpt denna vecka. Dom senaste dagarna vi var i Khao lak&Phukot så vart detinte så jätte mycket skopping, mest i Bankok. Men vi hörs sen LOVE! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0