Home again!

Tjenixen!
Äntligen hemma igen, har varit fett med trött fast tiden har ioförsig gått jäkligt fort!
Idag var det också extra roligt när dom två andra tjejerna från min skola kom och jobbade idag, förra veckan var dom i skola ;p 
Idag på lunchen gick jag som vanligt med mamma och käkade lunch. Oftast blir det på Salens och idag var det sketgo mat! Ris med nån köttsak höhö, göttigött! :)

Har precis tagit en go cigg och låtit hundarna skita ute på tomten!
Nu ska jag börja fläta in brunt hår, så jag får lite slingor också, haha det blir säkert lite schhhnyggt, hoppas på det! :) 

Jajamennsan men vi hörs efter flätningen och ett par filmer! KRAM Erica.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0