Home sweet home!

Tjäänare!
orkade inte skriva imorse så jag skriver nu. Har precis kommit hem typ.. Orkade inte vara på jobebt så länge idag så jag drog efter lunchen!
Nu ska jag fan bara slappa och jäsa! Är sketa trött, måste vara vädret eller något blir helt seg. Men det är ju inte så fel att ligga och glo film när det är sånt här skitväder heller! :)

När mamma kommer hem ska hon hjälpa mig med att få in låtar på mobilen.. jag lyckades inte göra det imorse.

På tuben var det en tjej som satt och babbla med mig haha hon höll på att svimma typ,, hon ba "MEEEENGUDDDD får jag känna på ditt hår?"  "omg vad ballt* blabla haha fett snäll var hon iallafall! :D men stank fett med parfym. Jajja nu ska jag tvätta bort sminket och tapå mig slappiskläder! :)

juste. Fick lite kläder idag från mina "jobbarkompisar". dom frågade om jag ville ha något så jag kollade vad dom hadde så jag tog halva påsen. TACK! :) kläder tackar man aldrig nej till. Sen var det också två benvärmare, ett par i vitt& ett par i svart. Me like! ;) Hörs senare göölegrisar. KRAM Erica.


Tog lite bilder nyss. Kan slänga upp dom här :)



Jag vet, inga höjdar bilder! Men försöker få med bilder på varenda inlägg så då är det bara aytt acceptera att alla inte blir pöörfekt ! ;)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

fett fina bilder älskar dina flätor som du gör själv dom där små.<3 ha de bra:)

2009-11-14 @ 22:51:41
Postat av: Erica

hehe tack tjejen! :) Kram

2009-11-15 @ 14:15:20
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0