I will never take you back as a friend again this time. i'm Sorry.

Aloha igen!
Har flätat lite nu och tagit en prommenad faktist?:O 
Jajja nu ska jag sova nån timme eller två.. sen var jag precis ute och rökte och tänkte om jag kanske ska kratta löv på tomten, skulle ju få 100:- då. Fårse vad jag orkar med!

Gårdagens inköp var ett minnes kort till min Samsung mobil, har slarvat bort det förra så jag fick ett nytt igår med 4GB så lite senare idag ska jag lägga in massor av nya låtar på mobilen istället för min sketna mp3. Den är typ pajj också så det blir bättre med att lyssna med mobilen! :)
Hörs lite senare.

om någon vet bra låtar jag kan tanka ner så skriv dom gärna. :) KRAM erica!


Kommentarer
Postat av: Zaid Al Jaderi

ja men visst är den bra ? :D <3

2009-11-10 @ 19:09:21
URL: http://teiiz.blogg.se/
Postat av: Erica

aaaop! :D <3

2009-11-10 @ 19:33:10
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0