Jiha! Home again

Aloha!
Kom precis hem ifrån Kista, inget shoppande vart det.. Bara pappa som handlade småshitt till sig själv, SUCK! haha jajja får bli en annan gång!
Sen var vi inne på OnOff och han skulle kolla efter en mobil efter som att han söp bort den förra i helgen..
Han stog och tänkte köpa en Touch Mobil för 6000:- Jag lackade satan, han kan ju inte ens tycka på knapparna på en vanlig mobil med sina feta fingrar! HAHA så han köpte den inte vilket jag vart jäkligt glad över!

Jajja filmen vi skulle kolla på -2012- Var det bara två platsen kvar på och vi var ju fyra st så vi tog en annan film istället som heter Trubbel i paradiset eller nåt.. Den var inte skitkass men inte skitbra heller.. Menmen hade en trevlig kväll iallafall med god mat!
Såg ioförsig jäkligt sliten ut, hade min lysblåa mjukisdress och sen inget smink typ+skor som inte passade haha så det var en del som kollade och viskade.. Menmen sånt där bjuder jag såklart på! Då har jag gjort någons dag bra iallafall höhö;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen slappis i sängen en stund sen sova och säga hej till Kudden! Men nu säger jag hej för mig så hörs vi mer imorgon innan jag ska dra till jobbet! :)  KRAM på er! Erica Bringmyr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0