Jippi, en projlans ny mobil!

Ojojoj! Detdär gjorde verkligen skillnad! Mamma kom precis hem och sa att dom skickar en ny mobil idag! JIPPI! Vi trodde inte att det skulle gå på försäkringen att laga mobilen (vilket det inte gjorde) Så istället så skickar dom en helt ny! Nu är jag genast mycket gladare igen! Har varit lite nere dom senaste dagarna men nu jäääävlar är jag tillbaks igen;) Hihi jaja jag tog precis en cigg&en latte med mamma, mums! Nu ska jag kolla på "En prinsessas dagbok 2" hahahörs! KRAM Erica.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

neej har du en sån mobil jag älskar såna mobiler jag vill ha en sån jag också:)

2009-11-26 @ 09:52:04
Postat av: Erica

haha den e bäst! ;)

2009-11-26 @ 18:39:30
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0