LoockiLoooocki!

Aloha!
Har nästan precis kommit hem, har suttit vid datan ett tag.
Idag var jag faktist på jobbet ovanligt länge, drog vid 4 :O jag vet, chockad själv. Men det har varit en superbra dag! Har haft massa att göra och hållt igång hela tiden så det blev super:)
Nu är jag nästan helt klar med håret också, har några få till att göra!
Idag träffade jag Demba en snabbis, eftersom att jag jobbade så blev det inte så länge. Men det var trevligt! :D

Idag på jobbet tyckte dom att vi skulle fixa så att jag kan göra rastaflätor på kunder, kul! Så imorgon ska vi fixa en skylt och sätta i fönstret:D


OBS Om någon är intresserad av tex rastaflätor, hårfärgning, klippning så hör av er! Jag får bestämma pris så det diskuteras till ett bra och billigt pris:D  


Salongen ligger i Hötorgets t bane uppgången vid gina tricot. Den heter Designklippoteket, sväng gärna förbi! :D Jag behöver kunder för att lära mig. så då gör man mig en stor tjänst också! ;D


Nu ska jag dra och sola solarium fötr att hålla upp brännan från Thai höhö:D KRAM Erica.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket tar du för att göra flätorna om man kommer förbi salongen?

2009-11-08 @ 19:35:18
Postat av: Erica

det beror på hur långt man vill ha och tjockleken.

Kom gärna förbi så kan vi bestämma ett pris som båda tycker är bra. :)

2009-11-08 @ 19:37:47
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0