Lördag-Kaos igår..

HejHej!
Har inte pallat skirva något förens nu.. Igår var största dramat.. Bråkade med min pappa sjukt mycket, har aldrig sett snubben sådär! Han bad mig dra åt helvete hela natten sen pajjade mobilen..Så nu har jag keffaste luren som man bara kan smsa med inte ringa.. Måste ta min till lagning.. jaamen igår var det helt okejkväll (så länge det varade) .. Var med några och badade, satt och snacka och tog några öl.

Jag ska egentligen vara hos min pappa denna helg.. Men jag är jäkligt orolig över att jag inte kommer kunna förlåta pappa efter igår. Jag skäms över att ha han som pappa, fyfan vad jobbigt det var att se honom sådär.. Jajja Jag åkte ju då hem till mamma imorse vid 5-6.. Kunde inte vara kvar där sen när jag kom hem så snackade jag med min underbara mamma! Vet inte hur det skulle bli om hon inte fanns!

Jajja Pablo sov över här också.. Jag bölade sönder igår och skrek så jag är fett hes och galet sliten! Ska nog bara vara hemma idag med hundarna och käka glass och dricka cola och bara ta det lugnt.
Idag var jag och mamma tvugna att åka och hämta mina saker hos pappa.. Jag kunde inte ens kolla på honom, har nog aldrig blivit så sårad i hela mitt liv.. Aja jag ska försöka göra som han - låtssas att inte bry mig - Fyfan för gårdagens natt, jag skäms!
Tack för ditt stöd Pablo. Är superglad över att jag fick träffa dig igen, jag har verkligen saknat att vara med dig. Du är bra!

Ska upp och röka nu sen ska jag nog fläta lite eller nåt,, hörs senare! KRAM Erica. ha en toppenkväll!

Kommentarer
Postat av: Mami <3

Älskar dig tjejen och är jätteledsen för att det blev som det blev inatt! Men nu ska vi se framåt och försöka lämna det tråkiga bakom oss!!

2009-11-21 @ 18:30:25
Postat av: P e t r o n e l l a. Ö

Tråkigt när sånt händer :/ men som din mamma säger, det är bara att se framåt. hoppas det styr upp sig. Puss! <3

2009-11-22 @ 10:47:20
URL: http://boostaditteget.blogg.se/
Postat av: Erica

Mamma- Bara att du finns där för mig så kommer allting att bli skitbra! Du är bäst och jag älskar dig så sjukt mycket. Du har gjort så att jag mår bra jämfört med förut. Jag älskar dig mest !!!

2009-11-22 @ 12:56:01
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/
Postat av: Erica

Petronella- Tack för att du bryr dig tjejen! Du verkar superskön och hoppas på att vi kanske kan lära känna varandra bra. KRam pådig och tack för din fina kommentear! Det värmer! :) <3

2009-11-22 @ 12:56:50
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/
Postat av: P e t r o n e l l a. Ö

självklart gör jag det! :) åh, detsamma! vore jättetrevligt. jag har bestämt mig nu och ska färga håret mörkt :D eller iallafall mörkare, och jag tänkte om jag kunde beställa tid hos dig på salongen den 4e dec? :) hihi kramar!<3

2009-11-22 @ 21:23:21
URL: http://boostaditteget.blogg.se/
Postat av: erica

Jaa absolut du är så välkommen gumman! :)

2009-11-23 @ 09:12:45
URL: http://ericabringmyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0